شماره تماس : 09128443227

راهنمای انتخاب پوستر دیواری پذیرایی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 25 بهمن 1400 در ساعت 15 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پوسترهای دیواری را می توان معجزه ای در طراحی و دکوراسیون داخلی نامید البته اگر انتخاب آنها به درستی انجام شود. از این پوسترها می توان در بخش های مختلف منزل استفاده نمود اما معمولا در پذیرایی که از مهم ترین بخش های هر خانه ای است از این محصول بیشتر استفاده می شود. استفاده از این دیوار پوش ها موجب می شود که فضای منزل جذابیت بیشتری داشته باشد و دلنشین تر شود. اگر شما نیز به دنبال دادن یک جلوه خاص به منزل خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان با راهنمای انتخاب پوستر دیواری پذیرایی همراه باشید.

 انتخاب پوستر دیواری برای پذیرایی

سبک های مختلف پوستر دیواری پذیرایی

برای خرید پوستر دیواری پذیرایی یکی از مواردی که باید به آن دقت نمود سبک پوستر است و از جمله سبک های پوستر دیواری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • سبک رمانتیک
  • سبک سنتی
  • سبک تاریخی

سبک رمانتیک

در این سبک معمولا از رنگ های روشن  و پاستیلی با خطوط و گل های زیبا استفاده شده است و با استفاده از آنها در محیط پذیرایی می توان فضایی رمانتیک و عاشقانه را به وجود آورد.

سبک سنتی

سبک های سنتی حالتی اشرافی و اصیل را به فضا می بخشند و معمولا آنها را با دکوراسیون داخلی و مبل های سنتی ست می کنند. در سبک سنتی خطوط و نوارهای پیچیده بیشتر به چشم می خورد.

سبک تاریخی

این سبک پوسترها نیز دارای طرفداران زیادی هستند و معمولا دارای رنگ های گرم و اشکال پیچیده هندسی می باشند. با استفاده از پوسترهای سبک تاریخی می توان زیبایی خاصی به محیط بخشید.

انتخاب پوستر دیواری پازلی برای پذیرایی

تناسب میان پوستر و وسایل خانه

در راهنمای انتخاب پوستر دیواری نیز به این نکته مهم اشاره شده است. در واقع تناسب میان طرح و رنگ پوستر با دکوراسیون و وسایل خانه موجب می شود که هارمونی خاصی در فضا وجود داشته باشد.

جنس پوستر دیواری برای پذیرایی

جنس پوستر دیواری سالن پذیرایی نیز بسیار اهمیت دارد و با توجه به شرایط خانه و افرادی که در آن حضور دارند باید جنس خاصی از پوسترها را انتخاب نمود. به طور کلی پوسترهای دیواری از سه جنس اکلیلی، چرم و طرح کتان هستند و اکثرا ضد خش و قابل شستشو می باشند.

ابعاد دقیق پوستر دیواری برای پذیرایی

از پوسترهای دیواری بهتر است که فقط بر روی یک دیوار پذیرایی استفاده نمود و برای سایر دیوارها کاغذ دیواری با طرح و رنگ متناسب با پوستر به کار برده شود تا از شلوغی فضا جلوگیری شود. از این رو باید پیش از سفارش پوستر دیواری ابعاد دقیق آن را مشخص نمود. برای تعیین ابعاد دقیق و مناسب می توان از نصابان و نیروهای متخصص در زمینه دکوراسیون داخلی کمک گرفت. توجه داشته باشید که در میان تمامی طرح های موجود برخی از طرح ها کاملا وابسته به ابعاد می باشند، از این رو باید در انتخاب آنها توجه نمود و طرح هایی که با ابعاد مد نظر شما مطابقت دارند را انتخاب نمود. البته در صورتی که طرح یا تصویر خاصی برای پوستر دیواری پذیرایی میخواهید میتوانید به صورت سفارشی درخواست طراحی و چاپ با ابعاد خاص دهید.

محل نصب پوستر دیواری برای پذیرایی

همانطور که در راهنمای انتخاب پوستر دیواری اتاق پسرانه به این موضوع اشاره شد محل نصب پوستر بسیار اهمیت دارد. در واقع حتی اگر بهترین پوستر با طرح و رنگی بی نظیر انتخاب شود اما در محل مناسبی نصب شود قطعا تحولات چشمگیری در فضا و دکوراسیون داخلی منزل ایجاد نخواهد کرد. معمولا دیوار پشت تلویزیون و یا دیوار اصلی پذیرایی که بزرگ تر از سایر دیوارها هستند گزینه بهتری برای نصب پوستر دیواری هستند و پوستر بیشتر می تواند افراد را تحت تاثیر قرار دهد و نظر آنها را به خود جلب نماید.

انتخاب پوستر دیواری طرح کندو برای پذیرایی

قیمت پوستر دیواری برای پذیرایی

پوسترهای دیواری پذیرایی دارای تنوع طرح و رنگ بالایی هستند و جنس و کیفیت های مختلفی دارند که تمامی این موارد بر قیمت نهایی آنها اثر می گذارد. کمپانی های داخلی و خارجی متعددی مشغول به تولید پوسترها و کاغذهای دیواری هستند که کیفیت محصولات آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. از این رو پوستر دیواری برندهای معروف و همچنین با ماندگاری و طول عمر بالا در مقایسه با سایر پوسترها دارای قیمت بالاتری است. فروشگاه های متعددی ارائه دهنده پوسترهای دیواری و سایر لوازم دکوراسیون داخلی هستند که با مراجعه به آنها می توان پوسترهایی با هزاران طرح و رنگ را مقایسه کرد بهترین گزینه را انتخاب نمود.

در انتها پیشنهاد دکورتک برای پوستر دیواری پذیرایی را در ویدئو زیر ببینید:

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()